(Ingen rubrik)

Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Söndagspromenaden

1 oktober, kl 00:00

På söndagar promenerar vi. Observera att vi möts vid Hamnkiosken inne i stan. Tid 15.00.
Promenaderna leds av en medlem i Simrishamns Brukshundklubb (Yvette Lundgren).
Promenaden tar  ungefär en timme eller max en och en halv.  Vi stannar och gör övningar/aktiveringar för hunden – något som inte kräver några förkunskaper. Ingen anmälan behövs och inte heller något medlemskap i brukshundklubben, men är du medlem är det helt gratis! Ni som inte är medlemmar i SimBK betalar 25kr/gång eller köper ett 10-kort för 200 kronor.
Kolla för säkerhets skull vår facebook eller Instagram. Där meddelar vi om promenaden mot förmodan skulle ställas in. Söndagspromenaden är upplagd som ett evenemang på facebook. https://www.facebook.com/simrishamnbrukshundklubb/events

Datum:
1 oktober